Artykuł sponsorowany

Cechy dobrej hotelowej restauracji

Cechy dobrej hotelowej restauracji

Dobry hotel powinien wyróżniać się nie tylko atrakcyjnymi cenami oraz wnętrzem, ale również wysokiej jakości restauracją. Większość osób przebywających w pokojach hotelowych wybiera opcję ze śniadaniem lub lunchem. Zachęcające i smaczne menu trafiające w gusta gości hotelowych to klucz do sukcesu. Sprawdźmy zatem, jakie cechy powinna mieć dobra hotelowa restauracja.

Menu

Dobre jedzenie i zachęcające zapachy dobiegające z kuchni powinny być jedną z głównych cech dobrej hotelowej restauracji. Goście powinni mieć możliwość zamówienia zarówno lekkich przekąsek, smacznych deserów, jak i wielodaniowych posiłków. Jedzenie hotelowe ma duży wpływ na ostateczną opinię hotelu, w którym przebywają goście. Menu powinno być na tyle różnorodne, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Ważne jest, aby restauracja nie miała w ofercie zbyt dużej ilości potraw, ponieważ może to wzbudzić obawy o jakość oraz świeżość produktów. Skoro mowa o świeżości, dobrze, aby produkty wykorzystywane do tworzenia dań były sezonowe oraz dostarczane prosto od lokalnych dostawców. Dobrze, aby restauracja oferowała obfite śniadania w formie bufetu, świeże soki, pieczywo, ciasta czy owoce. Dobra restauracja powinna również posiadać bogatą kartę win i innych alkoholi.

W naszej restauracji mamy w ofercie ciekawe połączenia składników potraw, decydujące o niespotykanym smaku. Dbamy o piękne i oryginalne podanie potraw, a talent szefa kuchni oraz profesjonalizm obsługi z pewnością zachwycą wszystkich gości – zauważa nasz rozmówca reprezentujący hotel Remes w Opalenicy k. Poznania, którego restauracja zdobyła prestiżowy tytuł jednej z najlepszych restauracji w naszym kraju.

Atmosfera i obsługa

W każdej hotelowej restauracji powinna być przyjemna atmosfera, zachęcająca klientów hotelu do skorzystania z jej usług. Atmosferę powinna budować profesjonalna obsługa charakteryzująca się wysoką kulturą osobistą, życzliwością oraz umiejąca polepszyć humor gościom hotelowym. Obsługa powinna cechować się również schludnym wyglądem. Dobrze, aby potrafiła porozumiewać się w innych językach, głównie w języku angielskim. Pamiętajmy, że od kelnerów i ich sposobu podejścia do klientów w dużej mierze zależy ostateczna ocena lokalu.

Wystrój hotelowej restauracji

Wystrój restauracji hotelowej stanowi część wizytówki całego hotelu. Goście czekający na swoje zamówienie z uwagi, na to, że mają chwilę czasu, często przyglądają się wystrojowi, dlatego powinien on dobrze komponować się z wnętrzem całego hotelu. Dobrze, aby restauracja była klimatyzowana oraz przestronna. Hotelowa restauracja pod Poznaniem to idealne miejsce na organizację imprez integracyjnych, bankietów i innych eventów. Jeżeli zależy nam, aby klienci chcieli organizować w naszej restauracji imprezy, wesela czy spotkania biznesowe, zadbajmy jak najlepiej nie tylko o menu, ale również o jej wygląd i atmosferę.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.