Materiał Partnera

Dobra hotelowa restauracja. Jaka powinna być?

Dobra hotelowa restauracja. Jaka powinna być?

Podczas wyboru hotelu największa uwaga skupia się na zapleczu noclegowym. To oczywiście kluczowa kwestia. Niemniej ważna jest gastronomia. Hotelowa restauracja to istotne miejsce do odwiedzenia w harmonogramie dnia, ponieważ goście mają wszystkie posiłki na wyciągnięcie ręki. Czym powinna się charakteryzować, aby zaspokajać potrzeby wszystkich osób znajdujących się w hotelu?

Z bogatą ofertą zawsze dostępnych dań

Różnorodność posiłków jest zawsze doceniania przez gości hotelu. Rozumie się przez nią możliwość wyboru spośród wielu dań głównych, zup, ryb, a także deserów. Nie brakuje też oferty stworzonej specjalnie dla dzieci, które są szczególnymi klientami. Dobra restauracja hotelowa jest zawsze przygotowana na ewentualne braki składników. Posiada odpowiednio duże zapasy, zastępuje niedobory produktów innymi lub na bieżąco modyfikuje menu. To wszystko w trosce o potrzeby klientów.

Jak mówi pracownik  hotelowej Restauracji ,,Pieprz i sól” w Gdańsku, oferującej dania z tradycyjnej kuchni regionalnej Pomorza:  Restauracje hotelowe musiały wykazać się w dobie pandemii koronawirusa dużą elastycznością i dostosować się do zasad sanitarnych. Goście, którzy rezerwują nocleg mogą liczyć na dostawę zamówionych dań prosto do pokoju. Jest to nie tylko bezpieczniejsze niż przebywanie na sali, ale przede wszystkim wygodniejsze.

Schludna, a przy tym zachęcająca do spożywania posiłków

Pierwsze wrażenie o miejscu wyrabia się już po przekroczeniu progu. W przypadku restauracji to wrażenie jest bardzo ważne, bo jedzenie smakuje o wiele lepiej w ładnych i zadbanych przestrzeniach. Zupełnie odwrotnie jest wówczas, gdy wnętrze nie zachwyca, a wręcz zniechęca do zamówienia z restauracji jakiegokolwiek dania. W dobrej restauracji hotelowej utrzymuje się rodzinny i miły klimat.

 Zatrudniająca kulturalny personel

Profesjonalny personel to wizytówka każdej restauracji. Kompletna wiedza na temat dań, umiejętność doradzania w kwestii wyboru posiłku, a także własna inicjatywa to coś, na co zwracają uwagę nie tylko wymagający goście hotelowi. Od aparycji ważniejsza jest kultura, którą kelnerzy powinni się bezwzględnie wyróżniać.

Pożądanymi cechami personelu jest życzliwość, a także sprawianie, by klienci czuli się w hotelowej restauracji jak we własnym domu. A ponieważ tam zawsze wraca się z przyjemnością, dobrze, aby było tak również w miejscu, w którym przy jedzeniu spędza się czas z innymi. 

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję