Artykuł sponsorowany

Dobra hotelowa restauracja. Jaka powinna być?

Dobra hotelowa restauracja. Jaka powinna być?

Podczas wyboru hotelu największa uwaga skupia się na zapleczu noclegowym. To oczywiście kluczowa kwestia. Niemniej ważna jest gastronomia. Hotelowa restauracja to istotne miejsce do odwiedzenia w harmonogramie dnia, ponieważ goście mają wszystkie posiłki na wyciągnięcie ręki. Czym powinna się charakteryzować, aby zaspokajać potrzeby wszystkich osób znajdujących się w hotelu?

Z bogatą ofertą zawsze dostępnych dań

Różnorodność posiłków jest zawsze doceniania przez gości hotelu. Rozumie się przez nią możliwość wyboru spośród wielu dań głównych, zup, ryb, a także deserów. Nie brakuje też oferty stworzonej specjalnie dla dzieci, które są szczególnymi klientami. Dobra restauracja hotelowa jest zawsze przygotowana na ewentualne braki składników. Posiada odpowiednio duże zapasy, zastępuje niedobory produktów innymi lub na bieżąco modyfikuje menu. To wszystko w trosce o potrzeby klientów.

Przeczytaj również: 5 cech dobrej hotelowej restauracji

Jak mówi pracownik  hotelowej Restauracji ,,Pieprz i sól” w Gdańsku, oferującej dania z tradycyjnej kuchni regionalnej Pomorza:  Restauracje hotelowe musiały wykazać się w dobie pandemii koronawirusa dużą elastycznością i dostosować się do zasad sanitarnych. Goście, którzy rezerwują nocleg mogą liczyć na dostawę zamówionych dań prosto do pokoju. Jest to nie tylko bezpieczniejsze niż przebywanie na sali, ale przede wszystkim wygodniejsze.

Schludna, a przy tym zachęcająca do spożywania posiłków

Pierwsze wrażenie o miejscu wyrabia się już po przekroczeniu progu. W przypadku restauracji to wrażenie jest bardzo ważne, bo jedzenie smakuje o wiele lepiej w ładnych i zadbanych przestrzeniach. Zupełnie odwrotnie jest wówczas, gdy wnętrze nie zachwyca, a wręcz zniechęca do zamówienia z restauracji jakiegokolwiek dania. W dobrej restauracji hotelowej utrzymuje się rodzinny i miły klimat.

Przeczytaj również: Cechy dobrej hotelowej restauracji

 Zatrudniająca kulturalny personel

Profesjonalny personel to wizytówka każdej restauracji. Kompletna wiedza na temat dań, umiejętność doradzania w kwestii wyboru posiłku, a także własna inicjatywa to coś, na co zwracają uwagę nie tylko wymagający goście hotelowi. Od aparycji ważniejsza jest kultura, którą kelnerzy powinni się bezwzględnie wyróżniać.

Przeczytaj również: Gastronomia a walka z COVID-19 – jak można pomóc lekarzom?

Pożądanymi cechami personelu jest życzliwość, a także sprawianie, by klienci czuli się w hotelowej restauracji jak we własnym domu. A ponieważ tam zawsze wraca się z przyjemnością, dobrze, aby było tak również w miejscu, w którym przy jedzeniu spędza się czas z innymi. 

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.