Dodatkowe usługi oferowane przez hotele

Z hotelu korzystasz głównie w trakcie wakacji, urlopu lub wyjazdu służbowego. Niezależnie od tego, czy sam, z partnerem czy z całą rodziną, oczekujesz komfortowego wypoczynku w satysfakcjonujących warunkach. Składają się na nie nienaganny porządek, stylowy wystrój wnętrz i profesjonalna obsługa. Warto pomyśleć o wyborze hotelu oferującego korzystanie z restauracji hotelowej oraz szeregu dodatkowych usług, które kojarzone są z luksusem – jakich na przykład?
Specjalista z hotelu AMBER Gdańsk mówi: usługi dodatkowe świadczone przez hotele polegają na organizacji imprez – konferencji, wesel oraz oferowanie luksusowych zabiegów SPA.
Dodatkowe usługi hotelowe – na co możesz liczyć?
Coraz częściej branża hotelowa wychodzi naprzeciw potrzebom klientów szukających odpoczynku oraz maksymalnego komfortu. Dlatego wiele z nich ma w swojej siedzibie profesjonalne gabinety SPA. Co to oznacza? Możesz w trakcie pobytu, po długim dniu pracy lub zwiedzania zabytków oddać się upiększającym zabiegom, które Cię zrelaksują i odnowią. Możesz wybrać – udajesz się do danej miejscowości kierowany jej walorami turystycznymi, a sferę SPA w hotelu masz niejako przy okazji lub wybierasz hotel ze SPA, korzystasz z jego dobrodziejstw i nigdzie się nie ruszasz przez cały pobyt. Do Ciebie należy decyzję, jak spędzisz czas, w każdym przypadku będziesz zadowolony. Niewychodzenie z hotelu ułatwi restauracja ze smaczną kuchnią na miejscu. Wyobraź sobie tylko – wypoczynek w komfortowo urządzonym pokoju, masaże relaksacyjne, dobre jedzenie, do tego wieczorem alkohol w dobrym towarzystwie. To dopiero udany czas w pracy lub na wakacjach.
Przeczytaj również: Wesele w hotelu. Jak uczynić je wyjątkowym?
Wydarzenia okolicznościowe – wesele, konferencja
Hotele często oferują możliwość zorganizowania imprezy okolicznościowej dla wielu gości. Może to być wymarzone wesele lub prestiżowa konferencja biznesowa. W każdym przypadku hotelowe pokoje stają się atrakcją ze względu na gości czy uczestników, którzy przybyli z dalszych stron. Wiadomo, że weselny klimat sprzyja nieskrępowanej zabawie, po której marzeniem każdego jest jak najszybsze znalezienie się w wygodnym łóżku. Nie bez znaczenia jest też nocleg na miejscu, kiedy drugiego dnia wypada pojawić się na poprawinach. W przypadku konferencji warto organizować ją z dala od miejsca pracy. Wyjazd służbowy powiązany z parodniowym szkoleniem dodatkowo zwiększa prestiż pracodawcy. Zwłaszcza jeżeli jest zorganizowany w hotelu, który profesjonalnie zajmie się obsługą wydarzenia. Po części zawodowej pracownicy zyskują przestrzeń do integracji. Mogą skorzystać z oferty restauracyjnej lub strefy SPA. Integracja zdecydowanie sprzyja budowaniu dobrej atmosfery w miejscu zatrudnienia, co zwiększa wyniki pracy. Na ostatnie wpływa również stan ducha pracowników, którzy na pewno poczują się docenieni dzięki zwiększeniu swoich kompetencji w atrakcyjnie zlokalizowanym luksusowym hotelu. Gdańsk jest z pewnością jednym z takich miejsc, w którym w każdej okoliczności miło można spędzić czas.
Podziel się
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Krzysztof Monastyrski Usługi Gastronomiczne
Catering woj. mazowieckie01-485 Warszawa, Uniejowska 6 lok. 6
-
Magnolia Rast Restauracja
Przyjęcia - organizacja woj. dolnośląskie58-140 Jaworzyna Śląska, Towarowa 8
-
Przedsiębiorstwo Wodno Kanalizacyjne As Pol Bogusław Polkowski
Wywóz śmieci, asenizacja woj. mazowieckie05-270 Marki, Lisia 17a
-
Gruz-pak sp.j. Radosław Wałaszek Radosław Zacharski
Wywóz śmieci, asenizacja woj. zachodniopomorskie71-783 Szczecin, Kredowa 10