Materiał Partnera

Leżaki reklamowe z nadrukiem – czy to dobra forma reklamy?

Leżaki reklamowe z nadrukiem – czy to dobra forma reklamy?

Aby firma się rozwinęła, pozyskała wielu nowych klientów i osiągnęła sukces w sprzedaży, należy zadbać o odpowiednie działania marketingowe. Istnieją różne formy reklamy – tradycyjne i internetowe. Wiele firm na różnych eventach branżowych (i nie tylko) rozdaje personifikowane przedmioty reklamowe, np. długopisy, notesy, breloczki. Wyjątkową, oryginalną formą reklamy będą także drewniane leżaki z nadrukami. Jakie są zalety takiego rozwiązania?

Budowa leżaków reklamowych z nadrukami

Sekret trwałości i wyjątkowości leżaków reklamowych z nadrukiem tkwi w ich budowie. Mają one dość prostą konstrukcję – składają się z drewnianego stelażu (z poddanego specjalnej obróbce drewna, np. buku) i wytrzymałej tkaniny, na której widnieje nadruk (z logo lub innym elementem identyfikacji graficznej danej firmy). Leżaki posiadają dodatkowo trzy wyżłobienia w dolnej części stelaża. Owe elementy odpowiadają za regulację kąta nachylenia oparcia.

Tkanina, z której został wykonany leżak, musi być wyjątkowo wytrzymała, trwała i odporna na działanie niesprzyjających czynników atmosferycznych. Nadruki natomiast najczęściej wykonuje się za pośrednictwem techniki sitodruku, sublimacji, grawera lub haftu.

Producent leżaków drewnianych „Drzewna Spółdzielnia Pracy” z Makowa Podhalańskiego jest największym polskim producentem takich leżaków i sanek. Inne – równie ciekawe – propozycje od firmy to meble kempingowe i ogrodowe, mebelki dla dzieci, przybory kuchenne i gospodarcze.

Dlaczego warto zainwestować w dobrej jakości leżaki reklamowe z nadrukiem?

Inwestycja w leżaki reklamowe nie stanowi wybitnie drogiego wydatku. Paradoksalnie ich zakup może przynieść duże efekty. To oryginalna forma reklamy – znacznie ciekawsza niż tradycyjne długopisy, breloki, podkładki pod myszy. Pomysłowe, trwałe logo i ciekawa grafika, jakie są umieszczone na leżakach, na długo zapadną w pamięci potencjalnych klientów i będą budowały świadomość marki.

Leżaki reklamowe podświadomie wzbudzają dobre skojarzenia, odczucia. Kojarzą się z przyjemnym okresem letnim, plażą i piękną, słoneczną pogodą. Można przesiadywać na nich podczas eventów branżowych i firmowych, nawiązując przy okazji rozmowy handlowe z potencjalnymi kontrahentami. Leżaki reklamowe stanowią niekonwencjonalny sposób na pozyskanie nowych klientów.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję