Leżaki reklamowe z nadrukiem – czy to dobra forma reklamy?
Aby firma się rozwinęła, pozyskała wielu nowych klientów i osiągnęła sukces w sprzedaży, należy zadbać o odpowiednie działania marketingowe. Istnieją różne formy reklamy – tradycyjne i internetowe. Wiele firm na różnych eventach branżowych (i nie tylko) rozdaje personifikowane przedmioty reklamowe, np. długopisy, notesy, breloczki. Wyjątkową, oryginalną formą reklamy będą także drewniane leżaki z nadrukami. Jakie są zalety takiego rozwiązania?
Budowa leżaków reklamowych z nadrukami
Sekret trwałości i wyjątkowości leżaków reklamowych z nadrukiem tkwi w ich budowie. Mają one dość prostą konstrukcję – składają się z drewnianego stelażu (z poddanego specjalnej obróbce drewna, np. buku) i wytrzymałej tkaniny, na której widnieje nadruk (z logo lub innym elementem identyfikacji graficznej danej firmy). Leżaki posiadają dodatkowo trzy wyżłobienia w dolnej części stelaża. Owe elementy odpowiadają za regulację kąta nachylenia oparcia.
Tkanina, z której został wykonany leżak, musi być wyjątkowo wytrzymała, trwała i odporna na działanie niesprzyjających czynników atmosferycznych. Nadruki natomiast najczęściej wykonuje się za pośrednictwem techniki sitodruku, sublimacji, grawera lub haftu.
Producent leżaków drewnianych „Drzewna Spółdzielnia Pracy” z Makowa Podhalańskiego jest największym polskim producentem takich leżaków i sanek. Inne – równie ciekawe – propozycje od firmy to meble kempingowe i ogrodowe, mebelki dla dzieci, przybory kuchenne i gospodarcze.
Dlaczego warto zainwestować w dobrej jakości leżaki reklamowe z nadrukiem?
Inwestycja w leżaki reklamowe nie stanowi wybitnie drogiego wydatku. Paradoksalnie ich zakup może przynieść duże efekty. To oryginalna forma reklamy – znacznie ciekawsza niż tradycyjne długopisy, breloki, podkładki pod myszy. Pomysłowe, trwałe logo i ciekawa grafika, jakie są umieszczone na leżakach, na długo zapadną w pamięci potencjalnych klientów i będą budowały świadomość marki.
Leżaki reklamowe podświadomie wzbudzają dobre skojarzenia, odczucia. Kojarzą się z przyjemnym okresem letnim, plażą i piękną, słoneczną pogodą. Można przesiadywać na nich podczas eventów branżowych i firmowych, nawiązując przy okazji rozmowy handlowe z potencjalnymi kontrahentami. Leżaki reklamowe stanowią niekonwencjonalny sposób na pozyskanie nowych klientów.
Podziel się
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana