Niezawodny sposób na zwiększenie sprzedaży napojów w gastronomii. Znasz go?
Jak sprzedawać więcej napojów? To pytanie zadaje sobie nie jeden właściciel lokalu gastronomicznego. Wszak nie od dziś wiadomo, że to właśnie sprzedaż napojów – produktów wysokomarżowych, generuje lwią część zysków restauracji, dyskoteki czy innego punktu gastronomicznego. Jak zatem zachęcić klientów do kupowania napojów? Co serwować do picia, by zwiększyć sprzedaż, zaoferować dobrą jakość i wpisać się w trendy? Z pewnością warto przyjrzeć się rozwiązaniu, jakie oferuje marka HMDrinks i poznać zalety korzystania z syropów gastronomicznych.
Wydajne syropy gastronomiczne
Zanim skupimy się na korzyściach wynikających ze stosowania koncentratów do napojów, przyjrzyjmy się, czym w ogóle są napoje z syropów. Syropy gastronomiczne HMDrinks to skondensowane koncentraty do napojów, dostępne w czterech smakach. Korzystając z nich w prosty sposób przygotujemy smaczne napoje w ulubionych przez konsumentów smakach: Cola, Lemoniada, Orange i Ice Tea.
Mieszając syropy do lemoniady, syrop pomarańczowy czy syropy Ice Tea bezpośrednio z niegazowaną wodą, uzyskamy smaczną i modną lemoniadę o smaku cytrynowym, pomarańczowym lub mrożonej herbaty. Taki napój będzie się prezentować świetnie i zachęcająco w dużym słoju na barze.
Przygotowując napoje z syropów przy użyciu dyspensera – specjalnego urządzenia, które jednocześnie chłodzi, nasyca dwutlenkiem węgla i miesza syrop z wodą, stworzymy napoje idealnie schłodzone i nagazowane, w czterech, najlepiej rotujących w gastronomii smakach.
Syrop o smaku Coli lepszy od napoju w butelce? Dlaczego warto stosować syropy HMDrinks
Korzystanie z syropów gastronomicznych niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim daje dużą szansę oszczędności.
- Litr napoju z syropu jest znacznie tańszy od litra napoju gotowego
- Syropy gastronomiczne zapewnią więcej wolnego miejsca w magazynie niż butelki czy puszki z napojami – są wysokoskoncentrowane i wydajne
- Dają możliwość ograniczania produkcji śmieci, dzięki czemu możemy nie tylko zaoszczędzić na rachunkach, ale także pochwalić się modnym wizerunkiem bycia eko
- Korzystając z dyspensera do napojów zapewnimy wygodę pracy za barem i zwiększymy szybkość obsługi
- Zwiększymy sprzedaż napojów wprowadzając atrakcyjną formę Dolewki
Dolewka – proste rozwiązanie, które zwiększy sprzedaż napojów
Dyspenser do napojów daje nam możliwość zaoferowania oferty promocyjnej, którą klienci znają z dużych sieci gastronomicznych. Dolewka, bo o niej mowa, to bardzo chętnie wybierana przez konsumentów forma promocji. Jeszcze do niedawna zarezerwowana tylko dla „mocnych graczy”, dziś dzięki łatwej dostępności syropów gastronomicznych i urządzeń, dostępna dla wszystkich – zarówno tych, którzy od lat prowadzą restauracje, pizzerie i dyskoteki, jak i tych, którzy dopiero startują z biznesem gastronomicznym. Dolewka daje szansę klientowi na wielokrotne uzupełnianie kubeczka dowolnie wybranym napojem. Zaoferowanie klientom zestawu powiększonego o Dolewkę, zwiększy sprzedaż nie tylko napojów, ale także serwowanych posiłków.
Na czym polega sekret Dolewki :
- Daje klientowi poczucie, że dostał coś za darmo
- Zapewnia mu możliwość kosztowania różnych smaków
- Pozwala na eksperymentowanie z łączeniem smaków
- Wprowadza swobodną i przyjazną atmosferę
- Zapewnia nowoczesny wizerunek lokalu
Warto zwrócić uwagę także na to, że dyspenser do napojów umożliwia serwowanie wody. Dzięki temu klienci, którzy niechętnie sięgają po słodkie napoje, również będą mogli skorzystać z Dolewki, znajdując przyjemność w możliwości wielokrotnego napełniania kubeczka odpowiednio schłodzoną i nagazowaną wodą.
Sposób na lepsze zarządzanie sprzedażą napojów w gastronomii
Jak zatem zwiększyć sprzedaż napojów w lokalu gastronomicznym? Z pewnością warto czerpać z nowych możliwości, które pojawiły się na rynku, np. korzystając z syropów gastronomicznych, oferując napoje w zestawie z daniem oraz w formie Dolewki, czy serwując ulubione smaki napojów w nowej, bardziej modnej odsłonie. Nie tylko w prosty i szybki sposób zwiększymy sprzedaż napojów, ale dodatkowo zaoferujemy coś innego, świeżego, co zachęci klientów do częstych odwiedzin naszego lokalu.
Podziel się
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana