Materiał Partnera

Niezawodny sposób na zwiększenie sprzedaży napojów w gastronomii. Znasz go?

Niezawodny sposób na zwiększenie sprzedaży napojów w gastronomii. Znasz go?

Jak sprzedawać więcej napojów? To pytanie zadaje sobie nie jeden właściciel lokalu gastronomicznego. Wszak nie od dziś wiadomo, że to właśnie sprzedaż napojów – produktów wysokomarżowych, generuje lwią część zysków restauracji, dyskoteki czy innego punktu gastronomicznego. Jak zatem zachęcić klientów do kupowania napojów? Co serwować do picia, by zwiększyć sprzedaż, zaoferować dobrą jakość i wpisać się w trendy? Z pewnością warto przyjrzeć się rozwiązaniu, jakie oferuje marka HMDrinks i poznać zalety korzystania z syropów gastronomicznych.

Wydajne syropy gastronomiczne

Zanim skupimy się na korzyściach wynikających ze stosowania koncentratów do napojów, przyjrzyjmy się, czym w ogóle są napoje z syropów. Syropy gastronomiczne HMDrinks to skondensowane koncentraty do napojów, dostępne  w czterech smakach. Korzystając z nich w prosty sposób przygotujemy smaczne napoje w ulubionych przez konsumentów smakach: Cola, Lemoniada, Orange i Ice Tea.

Mieszając syropy do lemoniady, syrop pomarańczowy czy syropy Ice Tea bezpośrednio z niegazowaną wodą, uzyskamy smaczną i modną lemoniadę o smaku cytrynowym, pomarańczowym lub mrożonej herbaty. Taki napój będzie się prezentować świetnie i zachęcająco w dużym słoju na barze.

Przygotowując napoje z syropów przy użyciu dyspensera – specjalnego urządzenia, które jednocześnie chłodzi, nasyca dwutlenkiem węgla i miesza syrop z wodą,  stworzymy napoje idealnie schłodzone i nagazowane, w czterech, najlepiej rotujących w gastronomii smakach.

Syrop o smaku Coli  lepszy od napoju w butelce? Dlaczego warto stosować syropy HMDrinks

Korzystanie z syropów gastronomicznych niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim daje dużą szansę oszczędności.

  • Litr napoju z syropu jest znacznie tańszy od litra napoju gotowego
  • Syropy gastronomiczne zapewnią więcej wolnego miejsca w magazynie niż butelki czy puszki z napojami – są wysokoskoncentrowane i wydajne
  • Dają możliwość ograniczania produkcji śmieci, dzięki czemu możemy nie tylko zaoszczędzić na rachunkach, ale także pochwalić się modnym wizerunkiem bycia eko
  • Korzystając z dyspensera do napojów zapewnimy wygodę pracy za barem i zwiększymy szybkość obsługi
  • Zwiększymy sprzedaż napojów wprowadzając atrakcyjną formę Dolewki

obraz_1

Dolewka – proste rozwiązanie, które zwiększy sprzedaż napojów

Dyspenser do napojów daje nam możliwość zaoferowania oferty promocyjnej, którą klienci znają z dużych sieci gastronomicznych. Dolewka, bo o niej mowa, to bardzo chętnie wybierana przez konsumentów forma promocji. Jeszcze do niedawna zarezerwowana tylko dla „mocnych graczy”, dziś dzięki łatwej dostępności syropów gastronomicznych i urządzeń, dostępna dla wszystkich – zarówno tych, którzy od lat prowadzą restauracje, pizzerie i dyskoteki, jak i tych, którzy dopiero startują z biznesem gastronomicznym. Dolewka daje szansę klientowi na wielokrotne  uzupełnianie kubeczka dowolnie wybranym napojem. Zaoferowanie klientom zestawu powiększonego o Dolewkę, zwiększy sprzedaż nie tylko napojów, ale także serwowanych posiłków.

Na czym polega sekret Dolewki :

  • Daje klientowi poczucie, że dostał coś za darmo
  • Zapewnia mu możliwość kosztowania różnych smaków
  • Pozwala na eksperymentowanie z łączeniem smaków
  • Wprowadza swobodną i przyjazną atmosferę
  • Zapewnia nowoczesny wizerunek lokalu

Warto zwrócić uwagę także na to, że dyspenser do napojów umożliwia serwowanie wody. Dzięki temu klienci, którzy niechętnie sięgają po słodkie napoje, również będą mogli skorzystać z Dolewki, znajdując przyjemność w możliwości wielokrotnego napełniania kubeczka odpowiednio schłodzoną i nagazowaną wodą.

Sposób na lepsze zarządzanie sprzedażą napojów w gastronomii

Jak zatem zwiększyć sprzedaż napojów w lokalu gastronomicznym? Z pewnością warto czerpać z nowych możliwości, które pojawiły się na rynku, np. korzystając z syropów gastronomicznych, oferując napoje w zestawie z daniem oraz w formie Dolewki, czy serwując ulubione smaki napojów w nowej, bardziej modnej odsłonie. Nie tylko w prosty i szybki sposób zwiększymy sprzedaż napojów, ale dodatkowo zaoferujemy coś innego, świeżego, co zachęci klientów do częstych odwiedzin naszego lokalu.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję