Artykuł sponsorowany

Niezawodny sposób na zwiększenie sprzedaży napojów w gastronomii. Znasz go?

Niezawodny sposób na zwiększenie sprzedaży napojów w gastronomii. Znasz go?

Jak sprzedawać więcej napojów? To pytanie zadaje sobie nie jeden właściciel lokalu gastronomicznego. Wszak nie od dziś wiadomo, że to właśnie sprzedaż napojów – produktów wysokomarżowych, generuje lwią część zysków restauracji, dyskoteki czy innego punktu gastronomicznego. Jak zatem zachęcić klientów do kupowania napojów? Co serwować do picia, by zwiększyć sprzedaż, zaoferować dobrą jakość i wpisać się w trendy? Z pewnością warto przyjrzeć się rozwiązaniu, jakie oferuje marka HMDrinks i poznać zalety korzystania z syropów gastronomicznych.

Wydajne syropy gastronomiczne

Zanim skupimy się na korzyściach wynikających ze stosowania koncentratów do napojów, przyjrzyjmy się, czym w ogóle są napoje z syropów. Syropy gastronomiczne HMDrinks to skondensowane koncentraty do napojów, dostępne  w czterech smakach. Korzystając z nich w prosty sposób przygotujemy smaczne napoje w ulubionych przez konsumentów smakach: Cola, Lemoniada, Orange i Ice Tea.

Mieszając syropy do lemoniady, syrop pomarańczowy czy syropy Ice Tea bezpośrednio z niegazowaną wodą, uzyskamy smaczną i modną lemoniadę o smaku cytrynowym, pomarańczowym lub mrożonej herbaty. Taki napój będzie się prezentować świetnie i zachęcająco w dużym słoju na barze.

Przygotowując napoje z syropów przy użyciu dyspensera – specjalnego urządzenia, które jednocześnie chłodzi, nasyca dwutlenkiem węgla i miesza syrop z wodą,  stworzymy napoje idealnie schłodzone i nagazowane, w czterech, najlepiej rotujących w gastronomii smakach.

Syrop o smaku Coli  lepszy od napoju w butelce? Dlaczego warto stosować syropy HMDrinks

Korzystanie z syropów gastronomicznych niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim daje dużą szansę oszczędności.

  • Litr napoju z syropu jest znacznie tańszy od litra napoju gotowego
  • Syropy gastronomiczne zapewnią więcej wolnego miejsca w magazynie niż butelki czy puszki z napojami – są wysokoskoncentrowane i wydajne
  • Dają możliwość ograniczania produkcji śmieci, dzięki czemu możemy nie tylko zaoszczędzić na rachunkach, ale także pochwalić się modnym wizerunkiem bycia eko
  • Korzystając z dyspensera do napojów zapewnimy wygodę pracy za barem i zwiększymy szybkość obsługi
  • Zwiększymy sprzedaż napojów wprowadzając atrakcyjną formę Dolewki

obraz_1

Dolewka – proste rozwiązanie, które zwiększy sprzedaż napojów

Dyspenser do napojów daje nam możliwość zaoferowania oferty promocyjnej, którą klienci znają z dużych sieci gastronomicznych. Dolewka, bo o niej mowa, to bardzo chętnie wybierana przez konsumentów forma promocji. Jeszcze do niedawna zarezerwowana tylko dla „mocnych graczy”, dziś dzięki łatwej dostępności syropów gastronomicznych i urządzeń, dostępna dla wszystkich – zarówno tych, którzy od lat prowadzą restauracje, pizzerie i dyskoteki, jak i tych, którzy dopiero startują z biznesem gastronomicznym. Dolewka daje szansę klientowi na wielokrotne  uzupełnianie kubeczka dowolnie wybranym napojem. Zaoferowanie klientom zestawu powiększonego o Dolewkę, zwiększy sprzedaż nie tylko napojów, ale także serwowanych posiłków.

Na czym polega sekret Dolewki :

  • Daje klientowi poczucie, że dostał coś za darmo
  • Zapewnia mu możliwość kosztowania różnych smaków
  • Pozwala na eksperymentowanie z łączeniem smaków
  • Wprowadza swobodną i przyjazną atmosferę
  • Zapewnia nowoczesny wizerunek lokalu

Warto zwrócić uwagę także na to, że dyspenser do napojów umożliwia serwowanie wody. Dzięki temu klienci, którzy niechętnie sięgają po słodkie napoje, również będą mogli skorzystać z Dolewki, znajdując przyjemność w możliwości wielokrotnego napełniania kubeczka odpowiednio schłodzoną i nagazowaną wodą.

Sposób na lepsze zarządzanie sprzedażą napojów w gastronomii

Jak zatem zwiększyć sprzedaż napojów w lokalu gastronomicznym? Z pewnością warto czerpać z nowych możliwości, które pojawiły się na rynku, np. korzystając z syropów gastronomicznych, oferując napoje w zestawie z daniem oraz w formie Dolewki, czy serwując ulubione smaki napojów w nowej, bardziej modnej odsłonie. Nie tylko w prosty i szybki sposób zwiększymy sprzedaż napojów, ale dodatkowo zaoferujemy coś innego, świeżego, co zachęci klientów do częstych odwiedzin naszego lokalu.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.