Artykuł sponsorowany

Opakowania jednorazowe jako propozycja na konferencje i eventy

Opakowania jednorazowe jako propozycja na konferencje i eventy

Konferencje i eventy zarówno te o charakterze oficjalnym, jak i rozrywkowym charakteryzują się występowaniem poczęstunku, możliwością zakupu pełnego posiłku lub chociażby opcją napicia się kawy. Aby móc zapewnić uczestnikom wskazanych wydarzeń taką możliwość, warto skorzystać z opakowań jednorazowych. Przekonaj się, jak je wybrać oraz dlaczego są one rozwiązaniem wygodnym w użyciu i korzystnym cenowo.

Jak wybrać pojemniki jednorazowe?

W związku z tym, że obecnie zwiększa się wykorzystanie pojemników jednorazowych, powiększyła się także ilość materiałów, z których są one wykonywane. Oprócz opakowań zrobionych z lekkich i wygodnych w transporcie tworzyw sztucznych możemy znaleźć także tacki, talerzyki, czy kubki do napojów wykonane z papieru. Papierowa alternatywa plastikowego kubka sprawdza się zwłaszcza podczas konferencji, jeśli chcemy zaproponować jej uczestnikom gorącą kawę, czy herbatę. Dzięki temu goście mogą uniknąć ryzyka oparzenia. Dla osób, które chcą w jak największym stopniu zminimalizować zanieczyszczenie środowiska, firmy przygotowały także alternatywę w postaci ekologicznych opakowań jednorazowych, które nie wchodzą w interakcje z żywnością, są elastyczne i trudne do odróżnienia od plastiku pod względem wizualnym. Wszystkie z wymienionych typów opakowań jednorazowych sprawdzą się zarówno podczas eventów organizowanych wewnątrz, jak i podczas imprez plenerowych.

Czy opakowania jednorazowe są wygodne w użyciu?

Jedną z zalet opakowań jednorazowych jest wygoda korzystania, ze względu na to, że są one nie tylko lekkie, ale także dobrze wyprofilowane. Co więcej, można włożyć je jedno w drugie, co w przypadku dużych konferencji lub eventów zaoszczędza sporo miejsca. Natomiast, kiedy je zużyjemy, łatwo możemy je zgnieść i wyrzucić do przygotowanych wcześniej worków na śmieci. Jeśli zdecydujemy się na jeden typ opakowań jednorazowych, możemy także zwiększyć prawdopodobieństwo segregacji odpadów, gdyż zostaną one wrzucone do worków, które następnie umieścimy w odpowiednich kontenerach. Sprzyja to zmniejszeniu zanieczyszczenia środowiska.

Czy opakowania jednorazowe są korzystne cenowo?

Oprócz niewątpliwej wygody korzystania, opakowania jednorazowe cechuje także niska cena. Na ich zakup stać nawet niewielkie przedsiębiorstwa, które organizują event na mniejszą skalę, jednak równie dobrze sprawdzą się one przy konferencjach, czy dużych wydarzeniach plenerowych. 

Jak twierdzi ekspert reprezentujący firmę Gemini: „Opakowania jednorazowe są rozwiązaniem chętnie wybieranym przez przedsiębiorców ze względu na ich niską cenę, która nie wpływa w znaczący sposób na budżet firmy. Ceny poszczególnych elementów to koszt rzędu kilku złotych”. 

Całość zamówienia z pewnością nie obciąży finansów firmy, co miałoby miejsce podczas kupna opakowań wielokrotnego użytku.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.