Artykuł sponsorowany

Po czym rozpoznać dobrego dostawcę kawy?

Po czym rozpoznać dobrego dostawcę kawy?

Odpowiednio parzona, aromatyczna kawa to przysmak większości Polaków. Wyjątkowym smakiem i zapachem gorącego napoju można delektować się zarówno w zaciszu swojego domu, jak i w licznych kawiarniach, barach czy restauracjach. Właściciele sklepów i profesjonalnych lokali gastronomicznych często zastanawiają się, jak wybrać dobrego dostawcę kawy. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Koniecznie zapoznaj się z treścią artykułu.

 

Różne sposoby parzenia kawy

 

Metod przygotowania kawy jest bardzo wiele. Może to być np. tradycyjne espresso, cappuccino, latte machiatto itp. Wśród mniej znanych, niemniej jednak polecanych sposobów sporządzania tego napoju wykonywanego z ziaren dostarczanych przez takie firmy, jak wchodzący w skład Neumann Kaffe Gruppe importer kawy surowej BERO POLSKA, warto także wymienić:

Przeczytaj również: Gdzie restauratorzy nabywają świeże produkty spożywcze?

  • dripper – w tym przypadku do przygotowywania kawy używa się specjalnego, podziurawionego garnuszka z filtrem; przelewająca się przez ziarna zmielonej kawy woda wydobywa całe bogactwo aromatu i smaku kawy;

    Przeczytaj również: Jak znaleźć dobrego dostawcę produktów mleczarskich?

  • chemex – kawa przygotowywana z grubo zmielonych ziaren, wykonywana poprzez powolne przelewanie kawowego napoju do laboratoryjnego szkła wyposażonego w papierowy filtr; powstały napój ma delikatny smak;

    Przeczytaj również: Jakie nuty smakowe można wyczuć w kawach?

  • aeropress – proste urządzenie, za pomocą którego można przygotować tak lekki, orzeźwiający napój, jak i kawę o intensywnym smaku i aromacie.

Wiele osób do parzenia ulubionej kawy używa także tradycyjnej kawiarki. W tym przypadku na smak napoju oddziałuje przede wszystkim gatunek kawy oraz czas jej ekstrakcji.

 

Wybór najlepszego dostawcy kawy w praktyce

 

Podejmując decyzję co do wyboru najlepszego dostawcy kawy, warto zwrócić uwagę na kilka kwestii. Pierwszą z nich jest niewątpliwie dostępność różnych rodzajów kaw w danej firmie. Profesjonalne przedsiębiorstwa zajmujące się dostawą kawy są w stanie zaoferować swoim kontrahentom możliwość dostarczenia im unikalnych produktów, niedostępnych u żadnego innego dostawcy. Ponadto często współpracują one z ekspertami z Polski i ze świata, specjalizujących się w procesie produkcji kawy. Dysponują zatem niezbędną wiedzą, którą w razie potrzeby mogą podzielić się z klientami.

Ważne jest, aby firmowe magazyny dostawców kawy znajdowały się w Polsce. Dzięki temu bowiem zamawiający mogą liczyć na szybkie i sprawne dostarczenie towaru, takiego jak choćby kawa organic, pod wskazany adres.

Właściciele kawiarni i palarni kawy zainteresowani nawiązaniem stałej współpracy z dostawcą kawy powinni też sprawdzić, czy dany podmiot obsługuje również klientów z zagranicy. Często jest to wyznacznikiem renomy firmy.

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.