Materiał Partnera

W czym tkwi sekret popularności foliowych reklamówek?

W czym tkwi sekret popularności foliowych reklamówek?

Trudno wyobrazić sobie zakupy czy wizytę w sklepie bez foliowej reklamówki. Te małe, poręczne torby wykorzystuje się na każdym kroku – stanowią praktyczne opakowanie, doskonałą przestrzeń reklamową oraz wyróżniają się dużą wytrzymałością. To właśnie między innymi te ich cechy zadecydowały o tym, że na przestrzeni lat reklamówki z folii zrobiły tak zawrotną karierę.

Foliowe reklamówki – dlaczego są tak popularne?

Folię docenili nie tylko producenci reklamówek, ale także właściciele sklepów, a nawet punktów usługowych. Torebki z tego tworzywa doskonale sprawdzają się do pakowania i przenoszenia rozmaitych produktów (spożywczych, drogeryjnych, kosmetyków, zabawek). Oprócz tego cieszą się one popularnością także z innych względów:

  • Wbrew pozorom folia to bardzo wytrzymałe tworzywo – pod warunkiem, że jest odpowiednio gruba. Dlatego, jeśli wykonana z niej reklamówka będzie wykorzystywana zgodnie z przeznaczeniem, nie rozerwie się ani nie pęknie
  • torby i opakowania z folii to także przestrzeń reklamowa – może znaleźć się na nich praktycznie dowolny nadruk, grafika, czyli na przykład logo i nazwa firmy
  • reklamówki można łatwo przechowywać – są o wiele poręczniejsze od opakowań z kartonu i nie zajmują wiele przestrzeni. Dlatego też zmieszczą się na zapleczu każdego sklepu, pod ladą czy w miejscu bezpośrednio przy kasie.
– Foliowe reklamówki w odróżnieniu od tektury nie przemakają. W związku z tym nawet jeśli zdarzy się, że będą miały kontakt z wodą, deszczem, to ich zawartość nadal będzie zabezpieczona. Ponadto istnieje możliwość, aby dopasować taką torbę do specyfiki danego sklepu, branży i wykonać ją pod kątem potrzeb klienta – opowiada specjalista z firmy FOL-PLAST.

Jak może być wykonana reklamówka z folii?

Zaletą tych toreb jest możliwość modyfikowania ich rozmiarów i formy. Zamawiając foliowe reklamówki, można decydować nie tylko o ich długości czy szerokości, ale także o sposobie wykonania. W ofercie producentów są dostępne:

  • markietki – torby te mają kształt prostokąta, w którego górnej części wykonane są otwory umożliwiające wygodne noszenie foliowej torby
  • reklamówki typu T-shirt – mają one długie uchwyty i wszechstronne zastosowanie – są wykorzystywane jako worki na owoce, pieczywo, ale także na śmieci.

Zarówno markietki, jak i torby typu T-shirt mogą być wykonywane z folii LDPE lub HDPE. Ich atutem jest trwałość, estetyczne wykonanie oraz możliwość umieszczenia na nich własnego nadruku. Docenia się je także ze względu na cenę, która jest atrakcyjna w porównaniu do innych opakowań.

 

Podziel się

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Pliki cookies (tzw. "ciasteczka") stanowią dane informatyczne, w szczególności tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Dowiedz się więcej Akceptuję