Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Zarządzaj stroną tej firmyDodaj opinię
Dziękujemy. Twoja opinia wkrótce pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana
Opinie użytkowników
Usługodawca jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
-
W dniu 24.02 otrzymałem uszkodzony gramofon. Zrobiłem zdjęcia i natychmiast poinformowałem sprzedającego. Przez telefon Sprzed. zaakceptował zwrot towaru i uszkodzenia. Zaproponowałem odesłanie towaru przez Inpost. Sprzed. chciał przez DPD za co poniosłem koszty. 28.02 Sprzed. odmówił zwrotu pieniędzy za gramofon i koszty wysyłki DPD. Sprzed. próbował zastraszyć mnie kodeksem karnym i paragrafami. Nie mam ani gramofonu ani 600 zł. Sprzedający utrudnia reklamacje i jest agresywny. Sprzedający w korespondencji mailowej zwraca się do klienta po nazwisku i z obelgami. Trociny się z tego sypią, co widać na zdjęciach To nie jest żaden antyk